Vážení zákazníci, všechny objednávky na zboží, kde je uvedeno SKLADEM ESHOP se Vám budeme snažit doručit do pátku 22.12.2017, ale vzhledem k přetíženosti přepravních společností to nejsme schopni na 100% garantovat. Objednávky na zboží , kde je uvedeno SKLADEM NA PRODEJNĚ Vám pošleme ihned, tam dodání zatím garantujeme. 

Reklamace

Co je reklamace?

Reklamace je závada, která vznikla na výrobku vlivem výrobní vady. Tedy pokud výrobek obsahuje nějakou výrobní vadu a tato vada se projeví při používání výrobku.

Co není reklamace?

Vady, které vzniknou běžným opotřebením, nadměrným používáním, nebo používáním v rozporu s návodem k použití. Dále také mechanickým poškozením, které není způsobeno vadou materiálu. Jako reklamace se také nedá považovat závada, která vznikne nedodržením pokynů pro správné užívání. 

Uplatnění reklamace

Při uplatnění reklamace je potřeba zaslat zboží na Vaše náklady na adresu provozovny a do zásilky přibalit reklamační list. Reklamační list musí obsahovat Vaše kontaktní údaje, název zboží, popis závady, datum a Váš podpis. Uvádějte, prosím, Vaše telefonní číslo a e-mail, abychom Vás mohli flexibilně kontaktovat o stavu reklamace.

Při uplatnění reklamace je nutné doložit:

  • Doklad o nákupu zboží (případně kopie).
  • Záruční list (pokud byl vystaven).
  • Reklamační list, kde jsou uvedené Vaše kontaktní údaje a popis závady.

Zboží musí být vráceno včetně veškerého dodaného příslušenství.

Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno včetně veškerého příslušenství, které bylo v balení u výrobku. Zboží k reklamaci by mělo být dobře zabaleno nejlépe v originálním obalu, aby nedošlo k poškození při dopravě.
Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.
Opravené zboží Vám bude zasláno na naše náklady (balíkovou službou) nebo po telefonické dohodě je možné zboží osobně vyzvednout.

Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) nebo telefonicky co nejdříve od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě provozovny prodávajícího: BS Market s.r.o., Sladovnická 4, Brno 620 00nebo na e-mailové adrese obchod(zavinac)bike-life.cz. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Reklamaci vyřizuje:

Robert Neubauer
BS Market s.r.o.,
Sladovnická 4, Brno 620 00
Tel/Fax: +420 545 232 224

Info linka: +420 777 846 509
0 Kč 0
Váš nákupní košík je prázdný.