Vážení zákazníci, všechny objednávky na zboží, kde je uvedeno SKLADEM ESHOP se Vám budeme snažit doručit do pátku 22.12.2017, ale vzhledem k přetíženosti přepravních společností to nejsme schopni na 100% garantovat. Objednávky na zboží , kde je uvedeno SKLADEM NA PRODEJNĚ Vám pošleme ihned, tam dodání zatím garantujeme. 

Nákup na splátky

Jak nakoupit na splátky? Postup:

Vyberte si zboží, které chcete koupit a přidejte si je do košíku. Jakmile budete mít vybráno a budete chtít pokračovat v nákupu, postupujte následovně:

  • přejděte do pokladny, zkontrolujte si Vámi vybrané zboží
  • pokud je vše pořádku, pokračujte k pokladně
  • zvolte způsob doručení a platbu Homecredit, vyplňte údaje k doručení a dejte OBJEDNAT
  • vaše objednávka je nyní odeslána, je potřeba přejít pro dokončení objednávky na odkaz „ vyřídit si úvěr“ , kde budete automaticky přesměrování na stránky splátkové společnosti Homecredit
  • vyberte z nabídky splátek ten, který Vám nejvíce vyhovuje, případně si můžete zvolit ještě z nabídky pojištění proti neschopnosti splácet
  • vyplňte potřebné údaje a zvolte ODESLAT K POSOUZENÍ
  • většinou ihned budete po odesláni žádosti informováni o schválení či zamítnutí úvěru do Vašeho emalu. Pokud bude úvěr schválen, budeme Vás obratem kontaktovat a upřesníme další postup nepřevzetí zboží.
  • nyní máte možnost odeslat podpis smlouvy přes SMS, takže není potřeba posílat podepsanou smlouvu do centrály HomeCreditu. Vše vás jednoduše navede nové webové rozhraní při vyplnění žádosti o úvěr. Tím se výrazně zrychlí doba vyřízení úvěru, takže můžete mít zboží již druhý den od objednání doma.  

Nyní máte možnost si nakoupit Vámi vybrané produkty také na splátky a to jak na kamenné prodejně, tak z pohodlí domova přes internet. Vybrat si můžete z mnoha nabízených produktů podle toho, který Vám nejvíce vyhovuje.

Akční produkt s možostí nákupu bez navýšení

0% navýšení do 5 měsíců

  • nulové navýšení při splacení do data 5 splátky
  • při doplacení do data 5 splátky měsíců RPSN 0%, jinak 28%
  • 5 splátek a doplatek, nebo 15 splátek 

Standartně nabízené produkty

Nízké splátky

  • splátky 12-72 měsíců
  • RPSN 22,0-50,3%
  • navýšení si zvolíte výběrem konkrétní varianty

Standartní úvěr (KLASIK)

  • splátky 6-48 měsíců
  • RPSN 31,9-57,1%
  • navýšení si zvolíte výběrem konkrétní varianty

1% měsíčně

  • splátky 11-25 měsíců
  • RPSN 23,6-24%
  • navýšení 1% měsíčně

Desetina

  • platba v hotovosti 10%
  • splátka ve výši 10% z ceny zboží
  • RPSN od 26,2%
  • splátky 10 měsíců

Co jsou splátky přes HOME CREDIT

Přes společnost HOME CREDIT máte možnost získat jednorázový spotřebitelský úvěr. Bez zbytečné administrativy tak získáte možnost nakoupit bez potřebné hotovosti. Úvěr je určen pro fyzické osoby v zaměstnaneckém poměru, důchodce a živnostníky.  

Kdy můžu žádat o úvěr:

  • jsem fyzická osoba starší 18 - ti let
  • jsem občan ČR
  • mám stálý zdroj svých příjmů

Co k tomu potřebuji:

  • prokázat svoji totožnost platným občanským průkazem
  • druhý doklad totožnosti (platný řidičský průkaz, platný cestovní pas, rodný list či platný zbrojní průkaz)

Jaká je délka a splácení a výše úvěru:

  • můžu si dle svých požadavků vybrat délku splácení v rozmezí od 6 do 72 měsíců
  • výše úvěru se pohybuje standardně od 3 000,– Kč do 30 000,–Kč
  • pro nákup zboží do 30 000,– Kč u nás stačí pouze dva doklady
  • možnost libovolné výše zálohy ( liší se v závislosti na zvoleném typu produktu)

Postup při vyřízení žádosti o úvěr jednoduše on-line:

  • postupujte jako při běžném nákupu, pouze ve druhém kroku (Způsob platby) v pokladně zvolte – „Úvěr Homecredit“.
  • odešlete objednávku – 3 krok
  • zobrazí se Vám potvrzení objednávky a s informací „ Pro dokončení objednávky musíte ještě přejít na stránky společnosti Home Credit International a.s. a a vyřídit si úvěr“
  • klikněte na „vyřídit si úvěr“ A budete automaticky přesměrování na stránky Home Credit. Zde si zvolíte variantu splácení, počet splátek a výši akontace.
  • v dalším kroku vyplníte do jednoduchého formuláře všechny potřebné údaje pro poskytnutí úvěru a odešlete žádost ke zpracování.
  • žádost je okamžitě posouzena a výsledek zobrazen, zároveň přijde posouzení do vašeho emailu.
  • v případě, že žádost není okamžitě schválena, zůstává v systému a bude posouzena pracovníky úvěrového oddělení. Informace o odkladu Vám bude oznámena na webové stránce. Po posouzení úvěrovým oddělením dostanete email s konečným rozhodnutím.
  • informaci o schválení Vaší žádosti obdrží i naši pracovníci, kteří Vás budou kontaktovat pro upřesnění termínu dodání zboží.

Pojištění schopnosti splácet úvěr:

Pomáhá klientům po dobu trvání nepříznivé situace se splácením splátek úvěru. Nabízí odklad splátek v případech, kdy klient nemá nárok na pojistné plnění od pojišťovny (čekací doba, kratší pracovní neschopnosti, výluky atp) nebo v době, kdy se pojistná událost posuzuje.  Pojištění je nepovinné, záleží na volbě klienta, zda si pojištění na smlouvě sjedná či nikoli.

  • Klient má možnost pojištění kdykoli ukončit, a to na základě telefonické žádosti na klientské centrum (OKC), kde musí dojít k ověření klienta.
  • Dodatečné uzavření pojištění k úvěru je možné telefonicky na klientském centru (OKC).
  • Dodatečné uzavření a zrušení pojištění je možné pouze na aktivní smlouvě = to znamená, že smlouva již byla zkompletována.
  • hrada za pojištění je součástí pravidelné měsíční splátky.

Výpočet výše úhrady za pojištění

  • úhrada za pojištění = (měsíční splátka bez pojištění + poplatek za změnu výše a počtu splátek + poplatek za odložené splátky) x % pojištění
  • částka je zaokrouhlena vždy na celé koruny matematicky

Balíček POMOC+

 

 

 

 

 

 

POMOC +

Pojistné riziko

Plnění od pojišťovny

Pojistné

Pracovní neschopnost

pracovní neschopnost v důsledku nemoci či úrazu, trvající nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dnů

8,9%

(z aktuální měsíční splátky úvěru bez úhrady za pojištění)

Ztráta zaměstnání

nebo hospitalizace

v důsledku úrazu**

nedobrovolná nezaměstnanost v důsledku ztráty zaměstnání, trvající nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dní nebo hospitalizace pojištěného v důsledku úrazu, trvající více než 2 kalendářní dny

Invalidita

invalidita III. stupně v důsledku nemoci či úrazu nebo vydání průkazu ZTP/P pojištěnému

Smrt

Smrt následkem úrazu nebo nemoci

**V případě pojištění POMOC+ je pojištěný vždy pojištěn pouze pro jedno z těchto pojistných rizik:· ztráta zaměstnání, nebo hospitalizace v důsledku úrazu.Krytí pojistné rizika se mění dle toho, jak se mění životní situace klienta. Když nastane pojistná událost, posuzuje pojišťovna klientovou životní situaci a to, na které riziko je pojištěn k rozhodnému dni.

Rozhodný den předchází dni, kdy pojištěný:

  • obdrží nebo podá výpověď z pracovního poměru, nebo
  • zruší okamžitě pracovní poměr nebo se dozví o okamžitém zrušení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele,

nebo

  • obdrží nebo podá návrh na skončení pracovního poměru dohodou,
  • anebo je hospitalizován v důsledku úrazu v nemocničním zařízení

Klient je pojištěn na riziko ztráty zaměstnání, pokud má pracovní poměr na dobu neurčitou, není ve zkušební době a není ve výpovědní lhůtě.

Klient je pojištěn na riziko hospitalizace v důsledku úrazu, pokud má pracovní poměr na dobu určitou, je ve zkušební době, je ve výpovědní lhůtě.

Pokud klient v rozhodný den nesplňuje jednu nebo více podmínek pojištění pro případ ztráty zaměstnání, je pojištěn pro případ hospitalizace v důsledku úrazu.

Kompletní podmínky posouzení nároku vzniku plnění z rizika ztráty zaměstnání nebo hospitalizace najde klient v rámcové pojistné smlouvě.

Vstupní podmínky

Balíček pojištění POMOC + je určen pro všechny klienty, kteří k datu sjednání splňují tyto podmínky:

  • věk 18 až 65 let
  • není invalidní ( invalidita I. – III. stupně )
  • není v pracovní neschopnosti

Balíček POMOC

 

POMOC

Pojistné riziko

Plnění od pojišťovny

Pojistné

Hospitalizace v důsledku úrazu

Hospitalizace pojištěného v důsledku úrazu, trvající více než 2 kalendářní dny

2,5%

(z aktuální měsíční splátky úvěru bez úhrady za pojištění)

Invalidita v důsledku úrazu

invalidita III. stupně v důsledku úrazu nebo vydání průkazu ZTP/P pojištěnému

Smrt v důsledku úrazu

Smrt v důsledku úrazu

Vstupní podmínky

Balíček pojištění POMOC je určen pro všechny klienty, kteří k datu sjednání splňují tyto podmínky:

  • věk 18 až 70 let
  • není invalidní ( invalidita I. – III. stupně )
  • není v pracovní neschopnosti

Pojistné plnění

 

 

 

 

 

POMOC +

Pojistné riziko

Výše plnění

Max. plnění

/

odklad splátky

Pracovní neschopnost

měsíční splátka úvěru

až 12 splátek

/

až 12 odkladů splátky

Ztráta zaměstnání nebo hospitalizace v důsledku úrazu

 

měsíční splátka úvěru

až 12 splátek

/

až 12 odkladů splátky

 

Invalidita

 

zůstatek dluhu

bez omezení

/

až 3 odklady splátky

Smrt

zůstatek dluhu

bez omezení

POMOC

Pojistné riziko

Výše plnění

Max. plnění

/

 odklad splátky

Hospitalizace v důsledku úrazu

měsíční splátka úvěru

až 2 splátky

Invalidita v důsledku úrazu

zůstatek dluhu

bez omezení

/

až 3 odklady splátky

Smrtv důsledku úrazu

zůstatek dluhu

bez omezení

Oznámení pojistné události

Pojistnou událostí je:

  • Pracovní neschopnost pojištěného, která trvá nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dnů
  • Nedobrovolná nezaměstnanost pojištěného v důsledku ztráty zaměstnání, která trvá nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dnů ode dne zařazení do evidence uchazečů o zaměstnání
  • Invalidita III. stupně pojištěného nebo vydání průkazu ZTP/P pojištěnému
  • Hospitalizace pojištěného v důsledku úrazu, která trvá nepřetržitě více než 2 kalendářní dny
  • Smrt pojištěného

Oznámení pojistné události:

  • Pro řešení pojistných událostí byla zřízena linka „Okamžité pomoci“ 542 527 528
  • Všechny pojistné události musí být oznámeny pojišťovně Cardif
  • Klient vyplní formulář „Oznámení pojistné události“ (popř. další doklady, které si pojišťovna Cardif vyžádá)
  • Formuláře pro hlášení pojistné události jsou k dispozici na webových stránkách www.homecredit.cznebo ve Správci financí

Limit celkového pojistného plnění ze všech uplatněných pojistných událostí u jednoho pojištěného jsou 2 000 000 Kč

Pro účely pojištění schopnosti splácet klient podpisem úvěrové smlouvy potvrzuje pravdivost prohlášení, že splňuje k datu sjednání podmínky přijetí do pojištění. Poskytovatelem pojištění je Maxima pojišťovna, a.s., která pověřuje BNP Paribas Cardif pojišťovnu, a.s. likvidací a správou pojistných a škodných událostí. Detailní podmínky jsou uvedeny v rámcových pojistných smlouvách, které jsou součástí úvěrové dokumentace.

Všeobecné obchodní podmínky HOMECREDIT najdete na www.homecredit.cz/VOP

Info linka: +420 777 846 509
0 Kč 0
Váš nákupní košík je prázdný.